Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آموزش خصوصي سئو در مشهد آموزش خصوصي سئو در مشهد

آموزش خصوصی سئو

بهترين راهكارهاي سئو در ريدايركت ها


ريدايركت في مابين صفحه هاي در وب سايت ها شغل معموليست، ولي در اجرا آن بايستي آموزش خصوصي سئو غايت اعتنا را كرد تا به seo وبسايت لطمه اي وارد نشود.

بي آلايش ترين سناريويي كه مثلا مي قدرت اذعان كرد اينست كه يك كاغذ به ورقه ديگر بايستي به طور دايم ريدايركت خواهد شد.

يك سري تعيين براي اين فعاليت وجود دارااست، البته در شرايط كلي، ريدايركت 301 ارجحترين گزينش براي يوزرها و موتورهاي جستجوست. ساخت‌و‌ساز يك ريدايركت 301 هم به مرورگر ها و هم به موتورهاي كاوش اعلام مي نمايد كه‌اين ورقه به طور بدون نقص منتقل شد‌ه‌است. موتورهاي كاوش از اين مورد اين طور استنباط مي نمايند كه خلال تغيير تحول يو آر ال كاغذ، احتمالا محتواي آن نيز آپ تو ديت رساني گرديده است.

به خاطر داشته باشيد كه ريدايركت يك شيت به شيت ديگر، پاره اي فرصت ميبرد تا به وسيله موتورهاي كاوش شناسايي خواهد شد، مخصوصا در حالتي كه سايت شما به طوري باشد كه ربات هاي گوكل دير به دير به آن راز ميزنند. در موقعيت كلي، جابجايي سكو و اعتبار وب سايت پس از شناسايي نياز به صرف پاره اي فرصت دارد.

ديگر گزينش هاي شما يعني ريداريكت 302 و Meta Refresh، جايگزين هاي ضعيفي مي باشند و نبايست انتظار جابجايي اعتبار به صفحه هاي نو را داشت. اين نوع ريدايركت ها صرفا وقتي مطلوب مي‌باشند كه شما تحت عنوان يك وبمستر قصد جابجايي درجه شيت ديرين به نو را نداريد.

جابجايي محتوا از يك دامنه به دامنه ديگر پاره اي غامض خيس ميباشد و به خيال و خاطر مسائل خاص آن، ايفا آن به وسيله موتورهاي كاوش، نياز به مجال بيشتري دارااست. موتورهاي كاوش به خيال و خاطر مسائلي مانند هك شدن يا اين كه عمل اسپمرها، اين نوع ريدايركت ها را پيش از محاسبه، بيشتر تحقيق مي نمايند.

ريدايركت 301 در آپاچي
ريدايركت 310 در پلتفرم آپاچي مستلزم نصب امكان mod_rewrite و فعال كردن آن است. اين قبليت در اكثر وقت ها سرور هاي لينوكسي مخصوصا توزيع FreeBSD فعال ميباشد. با استعمال از فولدر .htaccess مي قدرت آن را فعال كرده و با به كار گيري از شيوه نامه هايي كه در اين مورد وجود دارااست، ريدايركت هاي غامض اي نيز ساخت. بي آلايش ترين نوع ريدايركت 301 به صورت پايين ميباشد.

Redirect 301 /rank /ranking

با استعمال از اين فرمان شيت با نشاني rank به شيت با نشاني ranking منتقل مي‌شود. مثال امرها پيچيد تري در ريدايركت 301 وجود دارااست كه سوا صبر اين مقاله است.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/26 ساعت: ۱۰ توسط:privateseotraining :

كليدواژه‌هاي برند (Branded keyword) را ارتقا مي‌دهيد


محتواي صوتي، عمدتا در وضعيت غيرمتمركز گزينه به كار گيري قرار مي گيرد. آموزش خصوصي سئو در مشهد مخاطب كاربر شما ممكن ميباشد سرگرم رانندگي، شستن پياله‌ها و يا اين كه اجرا عمل ديگري باشد و در آن لحظه به ابزارهاي ديجيتال خويش مثل تلفن همراه و لپ‌تاپ دسترسي نداشته باشد. در‌حالتي كه محتواي صوتي جذابي ساخت‌و‌ساز فرماييد و در محتواي خويش و در مكان درستش، اسم مارك خويش را تكرار نمائيد، به طبع در وقتي ‌كه مخاطب به موبايل و يا اين كه لپ‌تاپش دسترسي يافت، در موتورهاي كاوش در ادامه شما خواهد گشت. احتمال آن‌كه در اين صورت با جستجوي اسم مارك شما در‌پي اخذ محتواي تكميلي و داده ها بيشتر باشد، بسيار بالاست.

همانگونه كه ميدانيد Branded Keywordها اثر شگرفي بر رونق seo دارا‌هستند. گوگل به كليدواژه‌هاي مارك التفات بالايي ميدهد و آن‌ را مترادف و هم معني با محبوبيت مارك شما در فضاي غير آنلاين مي داند. از همين رو، حتي تعدادي جستجوي تازه كليدواژه مارك نيز ميتواند نقشي غيرقابل انكار در بهبود وضعيت شما در موتورهاي كاوش داشته باشد.

سود دهم: از غافله عقب نمي‌مانيد!
با نگاهي به آمارهاي محتواي صوتي در عالم، ميتواند به آساني اخذ كه در هنگامي خير چندان به دور، نقش و كاركردهاي اين سيرتكامل‌ي محتوايي از امروز نيز بيشتر شود.

موتورهاي كاوش همينك در هم اكنون فعاليت بر جستجو گر صوتي خويش ميباشند و كارايي دارا‌هستند اعتنا آن‌ را ارتقاء دهند. از سويي ديگر، گوگل درپي آن ميباشد كه محتواهاي صوتي را نيز به حاصل جستجوي خويش افزوده و به يوزرها اين قابليت و امكان را بدهد كه در متن پادكست‌ها نيز كاوش نمايند.

در آتي‌اي قريب‌الوقوع، يوزرها كمتري براي يافتن نيازها و انتظارات خويش به متن بسنده مي‌نمايند و به صوت دقت بيشتري خواهند داشت.

ملازمت و همراهي با اين جريان، مي تواند آتيه‌ي استحصال‌وكارتان را تا حد متعددي در عرضه‌ي بازاريابي محتوايي گارانتي نمايد. عالي ميباشد قبل از آن‌كه مكلف به فايده‌گيري از اين زمان شويم، از قابليت‌هاي آن عايدي ببريم.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/5 ساعت: ۰۹ توسط:privateseotraining :